Bine ati venit! Doriti sa infiintati o firma in Focsani, sau aveti nevoie de servicii conexe in acest domeniu (modificare acte la Reg. Com, gazduire sediu social, radiere firma etc), insa nu doriti sa consumati energie si timp pretios pentru acest proces?

Dati-ne voie sa va sprijinim!

CLI Consulting va sta la dispozitie pentru o gama larga de servicii din domeniul consultantei juridice pentru firme, la tarife foarte avantajoase.

Cu o experiență în domeniu de peste 15 ani, cu mii de firme înființate și mii de clienți multumiți,

inființăm firma în doar 3 zile, fără deplasări, cu procedura online oriunde în țară.

Oferim servicii de consultanță prealabilă, redactare documente, întocmirea dosarului și depunerea acestuia la ORC, ridicăm actele și trimitem prin curier rapid.

Consultanța juridică inițială este Gratuită!

Infiintare SRL in Focsani

Infiintare SA in Focsani

Infiintare PFA in Focsani

Infiintare II in Focsani

Infiintare IF in Focsani

Modificare acte Reg. Com. Focsani

Obtinere acte Reg. Com. Focsani

Suspendare activitate firma Focsani

Radiere societate comerciala Focsani

Gazduire sediu social Focsani

4.9
Based on 78 reviews
powered by Google
Sebi YOUTUBE
12:42 13 Feb 25
Cei mai buni,te ajuta cu absolut orice informatie si totul se misca extrem de rapid
Bogdan Finaru
08:07 28 Nov 24
Recomand cu incredere 💯 “cli consult” , sunt super multumit de serviciile lor ! The best!
Roxana Donisa
14:31 07 Nov 23
Nu puteți găsi o doamna mai drăguța și simpatica decât aici 🥰🥰🥰 m-a ajutat cu actele și in câteva zile am avut punctul de lucru deschis, și foarte rapida deoarece imi expira buletinul și trebuia depus dosarul înainte de termen. Va Multumesc!! Recomand cu toată încrederea
Metsy Store
06:53 21 Jul 23
Doamnă Luminița un om minunat, a reușit incredibil de rapid să mă ajute, mulțumesc!!
Dan Diaconu
09:15 17 Jul 23
Foarte amabilă doamna de la birou, preturi foarte mici pentru înființări firme.Recomand cu încredere.
Dumitru Vranceanu
10:10 15 Jun 23
Am apelat la serviciile acestei firme cu încredere și nu am fost dezamăgit. Echipa a fost extrem de profesionistă și receptivă, demonstrând o înțelegere adâncă a legislației și proceselor legate de înființarea de firme. Consultanța oferită a fost de calitate superioară, cuprinzând toate aspectele necesare pentru a naviga eficient prin provocările înființării unei noi afaceri. Recomand cu căldură această firmă tuturor celor care doresc să își înființeze o firmă fără stres și incertitudini, având garanția unui partener de încredere la fiecare pas.
Mihalcea Maria
18:07 21 Apr 23
Foarte rapid, doamna care m-a ajutat mi-a raspuns rabdatoare la toate intrebarile si mi-a dat toate informatiile de care am avut nevoie. Am rezolvat totul extraordinar de repede. Recomand si cu singuranta voi mai apela!

Date de contact:

luminitacojocaru10 (la) yahoo.com

Ghid pentru infiintare firma in Focsani

Judetul Vrancea si in special municipiul Focsani reprezinta un mediu economic in continua dezvoltare, oferind oportunitati diverse pentru antreprenorii care doresc sa isi transpuna ideile inovatoare in afaceri profitabile. Cu o pozitie geografica strategica intre Moldova si Muntenia, acces la infrastructura rutiera importanta si o bogata traditie viticola, zona prezinta avantaje competitive specifice pentru anumite sectoare economice.

Procesul de infiintare a unei firme pe plan local urmeaza aceleasi principii generale valabile la nivel national, dar prezinta si particularitati locale care trebuie luate in considerare pentru a asigura succesul afacerii. Acest ghid isi propune sa va familiarizeze cu etapele esentiale ale procesului de infiintare a unei societati comerciale, evidentiind atat aspectele procedurale, cat si specificul local al mediului de afaceri vrancean.

 

Etapele infiintarii unei societati comerciale in Focsani

1. Alegerea si verificarea disponibilitatii numelui firmei

Pornirea unei afaceri in Focsani incepe cu alegerea unei denumiri care sa reflecte identitatea si valorile companiei dumneavoastra. Numele ales trebuie sa fie unic la nivel national si sa respecte normele legale in vigoare. Pentru verificarea si rezervarea denumirii, trebuie sa va adresati Oficiului Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Vrancea, situat in centrul municipiului.

Procesul implica completarea formularului specific de verificare a disponibilitatii firmei si achitarea taxei aferente, care poate fi platita la casieria ORCT Vrancea sau prin virament bancar. Verificarea se poate realiza si online, prin intermediul portalului ONRC, economisind astfel timpul necesar deplasarii fizice la sediul institutiei.

Pentru antreprenorii din Focsani, poate fi avantajos sa includa referinte subtile la specificul local in denumirea firmei, mai ales pentru afacerile care se adreseaza pietei locale sau care activeaza in domenii precum turismul, viticultura sau gastronomia traditionala vranceana.

2. Definirea domeniului de activitate prin codurile CAEN

Alegerea codurilor CAEN potrivite reprezinta un pas crucial in definirea profilului activitatii comerciale pe care urmeaza sa o desfasurati. Trebuie sa stabiliti un cod CAEN principal, care reflecta activitatea predominanta, si eventual coduri secundare pentru activitatile complementare.

In contextul economic specific zonei Focsani, anumite coduri CAEN prezinta un potential deosebit datorita avantajelor competitive locale:

  • Codurile din clasa 0121 pentru cultivarea strugurilor, avand in vedere traditia viticola a regiunii Vrancea
  • Codurile din grupa 11 pentru fabricarea bauturilor, in special cele legate de productia de vin
  • Codurile pentru activitati turistice, valorificand potentialul zonei Vrancei ca destinatie pentru turismul oenologic si cultural
  • Codurile pentru industria lemnului, data fiind proximitatea zonelor forestiere
  • Codurile pentru comertul cu produse traditionale sau artizanale specifice regiunii

La sediul ORCT Vrancea din Focsani, puteti beneficia de consultanta pentru alegerea celor mai potrivite coduri CAEN pentru profilul afacerii dumneavoastra, asigurandu-va ca nu omiteti activitati relevante pentru planurile de dezvoltare viitoare.

3. Stabilirea sediului social in municipiul Focsani

Alegerea unui sediu social adecvat trebuie sa tina cont atat de cerintele legale, cat si de considerente practice legate de accesibilitate si vizibilitate. Sediul poate fi stabilit intr-un spatiu comercial, intr-un birou sau chiar la domiciliul unuia dintre asociati, cu conditia obtinerii acordurilor necesare.

Focsaniul ofera multiple optiuni pentru stabilirea unui sediu social:

  • Zona centrala (Piata Unirii, Bd. Independentei) – ideala pentru activitati care necesita vizibilitate si flux pietonal
  • Cartierul Sud sau Nord – optiuni mai economice pentru birouri administrative
  • Zona industriala din partea de sud-est a orasului – potrivita pentru activitati productive sau logistice
  • Parcul Industrial Focsani – ofera facilitati si infrastructura dedicata pentru anumite tipuri de afaceri

Pentru documentatia necesara, veti avea nevoie de un contract de comodat sau inchiriere pentru spatiul ales, insotit de extrasul de carte funciara nu mai vechi de 30 de zile. Este important sa verificati si reglementarile urbanistice locale specifice zonei in care doriti sa va stabiliti sediul, pentru a evita probleme ulterioare legate de functionarea in acea locatie.

4. Deschiderea unui cont bancar pentru capitalul social

Pe plan local, multiple institutii bancare ofera servicii dedicate IMM-urilor, inclusiv conturi pentru depunerea capitalului social. Printre optiunile disponibile se numara sucursalele bancilor nationale precum BRD, BCR, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank sau CEC Bank, toate avand prezenta in zona centrala a orasului.

Pentru o societate cu raspundere limitata (SRL), forma juridica cea mai frecvent aleasa de antreprenorii locali, capitalul social minim necesar este de 200 lei. Dupa efectuarea depunerii, banca va elibera un certificat care atesta constituirea capitalului social, document esential pentru dosarul de inregistrare.

Multe banci locale ofera pachete speciale pentru start-up-uri, care includ, pe langa contul pentru capital social, si alte servicii utile pentru afacerile aflate la inceput de drum, precum internet banking gratuit in primul an sau comisioane reduse pentru operatiunile curente.

5. Intocmirea actului constitutiv conform specificului local

Actul constitutiv reprezinta documentul fundamental care stabileste structura si regulile de functionare ale societatii. Pentru redactarea sa corecta si completa, puteti apela la serviciile unui avocat sau notar din Focsani, familiarizat cu specificul economic local si cu cerintele particulare ale ORCT Vrancea.

Este important ca actul constitutiv sa defineasca clar:

  • Datele de identificare ale asociatilor
  • Obiectul de activitate prin codurile CAEN selectate
  • Capitalul social si distributia partilor sociale
  • Sediul social si eventualele puncte de lucru
  • Durata de functionare a societatii
  • Drepturile si obligatiile asociatilor
  • Modalitatile de administrare si reprezentare

Pentru anumite domenii specifice zonei, precum viticultura sau turismul viticol, pot exista prevederi particulare care trebuie incluse in actul constitutiv, reflectand specificul activitatii si conformitatea cu reglementarile locale.

6. Obtinerea specimenului de semnatura pentru administrator

Specimenul de semnatura pentru administratorul societatii poate fi obtinut la oricare dintre birourile notariale locae. In municipiu exista multiple birouri notariale, majoritatea concentrate in zona centrala, care ofera acest serviciu prompt, de obicei fara programare prealabila.

Documentul trebuie sa fie recent, de regula nu mai vechi de 30 de zile la momentul depunerii dosarului la Registrul Comertului. Taxa perceputa de notarii publici din Focsani pentru acest serviciu este similara cu tarifele practicate la nivel national, situandu-se in jurul sumei de 50-70 lei.

7. Depunerea dosarului la ORCT Vrancea

Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Vrancea se afla in Focsani, pe strada Republicii nr. 5, in apropierea Tribunalului Vrancea. Programul de lucru cu publicul este de luni pana vineri, intre orele 9:00 si 14:00, cu posibilitatea depunerii documentelor online prin portal.onrc.ro in orice moment.

Dosarul complet trebuie sa contina:

  • Cererea de inregistrare (formular tip)
  • Dovada verificarii disponibilitatii si rezervarii denumirii
  • Actul constitutiv
  • Dovada sediului social
  • Declaratiile pe propria raspundere ale asociatilor si administratorilor
  • Specimenul de semnatura al administratorului
  • Dovada depunerii capitalului social
  • Dovada platii taxelor si tarifelor legale

In cazul in care dosarul este complet si corect intocmit, procesul de inregistrare la ORCT Vrancea dureaza in medie 3 zile lucratoare, termen similar cu media nationala.

8. Obtinerea certificatului de inregistrare

Dupa aprobarea cererii de inregistrare, veti primi certificatul de inregistrare al firmei, care include codul unic de inregistrare (CUI) si numarul de ordine in Registrul Comertului Vrancea. Acest document poate fi ridicat personal de la sediul ORCT Vrancea din Focsani sau, daca ati optat pentru aceasta varianta la depunerea dosarului, poate fi transmis prin posta cu confirmare de primire.

Certificatul de inregistrare reprezinta actul oficial care atesta existenta legala a societatii dumneavoastra si va permite sa incepeti activitatea comerciala propriu-zisa. Din acest moment, firma dumneavoastra devine o entitate juridica distincta, cu drepturi si obligatii specifice.

luminitacojocaru10 (la) yahoo.com

    Sau sunati acum